نگاه

تنها نگاه اوست که دلگرمی روزهای سرد اکنون ام است..

نگاه

تنها نگاه اوست که دلگرمی روزهای سرد اکنون ام است..

(خدایا به حق حسینت به ما اندیشه حسینیرا بیاموز نه فقط ماتم برای او را! 

 خدایا به ما بیاموز که دلی به اندازه دریای کرم حسین داشته باشیم و بیاندیشیم به آنچه تابحال کرده ایم!فقط چند لحظه)! 

 

چقد این چند لحظه فکر کردنه میتونه قشنگ باشه!کاش خیلی زودتر ازینا به این چند لحظه فکر کرده بودم!قبل از اینکه خیلی دیر بشه. 

 

خدایا یعنی تو واقعا میتونی منو ببخشی؟؟؟حتی الان که اینقدر دیر به ذهنم رسیدی؟؟ 

 کاش میفهمیدم تو لحظه هایی که من تو اوج شادی خودم بودم و حس میکردم که خیلی کارم درسته٬میفهمیدم که چقد دلتو شکستم! 

یادمه همش غر میزدم که چرا منو نمیبینی؟؟ولی .... 

ولی تو داشتی نگاهم میکردی...شاید با چشمای پر از اشک...ولی من ندیدمت...هیچوقت تو اون لحظه ها ندیدمت....! 

 

 

 خدایا منو ببخش!برای بخشیده شدنم تورو به حسینت قسم میدم چون اونقد بی آبروم تو درگاهت که فقط منتظر شفاعتم...... 

بعضی وقتا که به گذشته فکر میکنم روم نمیشه تو چشات نگاه کنم! 

 

خدایا جبران میکنم...قول میدم...فقط یه فرصت دیگه!فقط.....

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت میندیشم ای بود و نبود من.......! 

 

 

 

 

 

امروز صبح بارون بارید.....بارون تنها حس قشنگیه که این روزا واقعا به دلم میشینه !!حال این روزای دلمو اصلا دوس ندارمدلم ابری و گرفته است ولی اونقدر خسته ام که به باریدن و سبک شدنش فکر نمیکنم!کاش میش که امروز جشن تولد شروع خوشبختیم باشه!کاش میشد اونقدر خدا سورپریزم کنه که از ذوق اشک تو چشام جمع شه!کاش میشد......!